dimecres, 21 de juliol del 2010

Pràctiques d'estiu a Cardiff

Hola!

Sóc Inma, estudiant de segon curs de la diplomatura i estic fent les pràctiques d'estiu a la Music Library de la Universitat de Cardiff (Gal·les).

Ja porto quasi 3 setmanes a la ciutat i m'encanta!! La biblioteca on treballo és molt familiar. Dóna servei als professors i estudiants de l’Escola de Música, a més d'usuaris externs. Tot i ser molt tranquil·la durant l’estiu, sempre ve algun usuari incondicional per consultar el fons especialitzat, mirar alguna revista o xerrar una miqueta.

Estic participant en diferents projectes com donacions de materials, reorganització de les publicacions, compilació d'informació per fer guies d'ús... També he visitat altres biblioteques i vaig assistir a una conferència. Totes les meves companyes m'han integrat molt bé, estan totalment disposades a ajudar amb l'idioma, confien en la meva tasca i em tenen en compte en les decisions dels projectes que es duen a terme... i a més són molt divertides, sempre amb tasses de te o cafè i somrient d'un lloc a l’altre de la biblioteca! Tinc ganes que arribi dimarts que ve... que farem un fish&chips!!

Vull destacar també tot el que ha fet la Sonja, la tutora de les pràctiques, per la meva adaptació, tant dins de la biblioteca com fora. Hem visitat llocs, hem anat a veure "Much ado about nothing"... genial!! Sempre es preocupa per com va tot!



Quan no treballo, passejo pel centre, pels voltants, per allà on puc o agafo el tren. Cardiff és una ciutat molt tranquil·la (almenys en aquest mes) i molt agradable d'explorar. Molt a prop es poden visitar pobles amb platja (amb l'aigua molt freda) i també el parc nacional Brecon Beacons. Amb una mica més de temps, Londres queda a unes 2 hores de tren, Bath a 1 hora, hi ha un munt de coses per fer!

De la pròpia ciutat destaco la badia, el castell, el museu, la biblioteca central...!!



Us recomano moooolt fer les pràctiques!! Per tot el que s’aprèn i tot el que es veu!!

Ai, aiii, que només em queden 10 dies!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada