dilluns, 19 de juliol del 2010

ATENES 2010


Hola,

Sóc Jose, estudiant de segon curs de la diplomatura. Us escric unes línies des d'Atenes, on estic realitzant durant el mes de juliol unes pràctiques a l'Instituto Cervantes.

L'arribada a aquesta ciutat ha sigut espectacular. Al centre on m'estic l'equip és molt jove i ha facilitat molt l'acollida. És un centre inaugurat aquest any. Les meves tasques, principalment a la biblioteca, consisteixen a catalogar i depurar el fons antic. També he tingut la sort de viatjar a una illa propera, Egina, a recollir la donació d'uns llibres dels fills d'una escriptora i traductora grega. Una hispanista molt popular en aquest país, Julia Iatridi. Ara mateix estic catalogant el fons adquirit. He d'agrair sobretot a Pepe, el cap de la biblioteca, la confiança dipositada en la meva tasca.

Una menció especial a Stelios, un alumne del mateix Instituto Cervantes, i a la seva família, que ha obert les portes de casa seva i les de la seva illa i m'ha fet gaudir de la veritable hospitalitat grega. Us penjo unes fotos per il·lustrar-vos l'experiència.

Més endavant us continuaré explicant.

Salutacions des de Grècia! Yásas!

Jose

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada