dilluns, 9 d’agost del 2010

Pràctiques d'estiu a la Biblioteca Nacional de Chile!

Hola a tothom!

Em dic Eli Ramirez i sóc fan de les pràctiques d'estiu. Aquesta és la tercera vegada que en faig (ja vaig estar a Londres i Frankfurt) i també en el seu moment vaig fer un Erasmus a Viterbo. Ara estic a Xile. O sigui, al quinto pino. De fet som bastants els que estem al quinto pino, però la meva particularitat és que aquí és hivern. Ple hivern!
.
Vaig arribar diumenge passat (ara fa just una setmaneta). El primer dia va ser fatal... Vaig arribar un diumenge, feia molt de fred, plovia, no havia canviat moneda, Internet no em fucionava (drama), la calefacció no funcionava (pànic)... Però a l'endemà ja vaig fer les paus amb la ciutat.
.
La veritat és que porto aquí set dies i ja m'està sabent greu que només em quedin tres setmanes.
Potser Santiago no és la ciutat més maca i neta del món, però té el seu encant. Només cal observar les vistes que tinc des de l'habitació:
.
.
M'estic allotjant en una residència que es diu Casa Kolping. Aquí tot just ha començat ara el segon semestre i la residència està plena d'estudiants de tot arreu (justament la meva companya d'habitació és de Granollers, tot i que no hi ha més catalans en tota la resi).
.
Les pràctiques les estic fent a la Biblioteca Nacional. És una biblioteca molt gran i molt maca. Jo estic a la secció de referència. En aquesta secció hi treballen diverses persones més i totes em tracten molt bé (bé, suposo que seria una mica raru si anessis a fer pràctiques d'estiu i et tractessin malament). En general els espanyols som ben rebuts aquí (com a visitants). Tots diuen Oh! I quan dic que sóc de Barcelona fan Oooh!
.
Aquests dies he aprofitat per visitar diverses coses, com alguns parcs (cerro San Cristóbal, cerro Santa Lucía...) o altres com una de les cases de Pablo Neruda ("La Chascona").
.
(Podria ser Japó, però no, és Santiago)
.
I avui també he estat a la biblioteca pública, la principal i més gran biblioteca pública de la ciutat.
Hi he anat amb una companya de la Biblioteca Nacional que va treballar-hi durant 4 anys, i m'han preparat un pack de benvinguda amb merchandising de la biblioteca :-)

Són en total 4 pisos amb milers de coses. Especialment destacaré que tenien una catifa que m'hagués agradat robar i endur-me-la cap a casa, però potser hagués resultat una mica difícil...
.
.
I de moment res més... tot és molt maco. Estic encantada!

Us deixo un enllaç al meu blog, per si us interessa saber més sobre Santiago:
.
Ah! Només una cosa més:
.
.
El carnet de la biblioteca pública de Santiago :-)
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada