dijous, 16 de juliol del 2009

Pràctiques a la biblioteca del Cervantes de Toulouse

Hola a tothom!

Em dic Carme Taltavull i estic fent les pràctiques a la biblioteca de l'Instituto Cervantes de Toulouse. La biblioteca és petita i té un fons abundant i molt interessant, estaria bé que es pogués ampliar l'espai de la biblioteca, però com que això és més car que l'esporga, estem el Javier (el director de la biblioteca, una persona molt amable) i jo fent una mica de lloc entre les prestatgeries. Aquests dies però he estat treballant amb guions cinematogràfics. La biblioteca té un fons molt maco de cinema. La meva feina és crear un nou topogràfic per poder diferenciar els guions de la resta del fons de cinema i poder col·locar-los junts.

Respecte a la ciutat, aquesta té molta vida cultural i de festa. El dia 14 de juliol va ser el dia nacional de França, tot un espectacle de focs artificials i música. Per l'estiu, organitzen molts festivals, un dels més coneguts és Toulouse d'été amb concerts gratuïts al carrer com també a la catedral, monestirs... La vida aquí és cara i, sobretot al centre, però una vegada coneixes la ciutat, es poden trobar llocs més assequibles, especialment, en els barris d'estudiants (cal destacar que la majoria de llocs fan descompte per a estudiants!).

M'estic allotjant al pis d'una professora del Cervantes i estic molt a gust. La vaig conèixer els primers dies d'arribar i em va ajudar molt a acostumar-me a la ciutat!

És la primera vegada que estic realitzant pràctiques a l'estranger i us animo a tots a realitzar estades de pràctiques a fora perquè és una experiència molt enriquidora i que s'ha d'aprofitar!

Records i Vive Le Tour!

Carme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada