diumenge, 24 d’agost del 2008

Cardiffejant!!!





Hola a tots des de Cardiff, capital de Gal·les.
L'estada és a la Biblioteca de la Universitat de Cardiff, a la facultat d’Estudis Europeus. Des de dijous passat ha fet sol!!! I he pogut sortir de la residència d’estudiants on estic sense mullar-me, per a disfrutar d’aquesta meravellosa ciutat.




Cardiff és una ciutat petitona però molt maca, i a més a més té tot el que qualsevol podria desitjar en una ciutat cosmopolita. Tenen una badia molt guapa on hi ha el Millenium Centre, un lloc enorme on fan difusió de la cultura gal·lesa. Ara mateix, el govern de Gal·les està fent molta força envers la seva cultura i la seva llengua, fent referència moltes vegades a la qüestió catalana.



La ciutat està pensada per als estudiants, i gairebé tots els edificis importants són universitaris. La feina és molt guapa; estic fent una pàgina web dels recursos en català que tenen a la biblioteca, i a més a més em fan tours per les diferents biblioteques de les facultats i per tots els llocs de bibliotecaris (hi ha més de 500 bibliotecaris i personal de biblioteca treballant aquí!!!). La directora de les biblioteques es va reunir amb mi per explicar-me l'última avaluació de biblioteques i el futur pla estratègic respecte les conclusions extretes de l'avaluació.


Tant la gent com els companys/es de feina és molt agradable, molt tranquil·la (serà perquè aquí pleguen de treballar a les 5 de la tarda, i només queden oberts els pubs, això sí, fins a dos quarts de dotze) i la meva tutora (la Sonja), és com un àngel de la guarda, ja que sempre es preocupa per mi i m’ha facilitat molt l'adaptació a la ciutat.



Salut!!



Ana María García

1 comentari:

  1. Uauu... on es aquesta ultima foto? Has voltat per les rodalies de Cardiff? (Caerphernon, Swamsea, Bath) Nomes vaig poder-hi estar una setmana pero em va encantar!

    Molts records,

    ResponElimina