diumenge, 14 de febrer del 2010

Leonardo a Galway (Irlanda)

Hola bibliotecaris/es,

Ja fa un parell d'anyets que vaig estar per l'"assolellada" Irlanda i us escric tard, però escric, jaja.

Potser molts no coneixeu aquesta beca i així podreu saber una mica com va. L'estada sol ser d'entre 3 i 4 mesos, el primer mes fas un curs de l'idioma del país i els següents mesos fas unes pràctiques.

Jo vaig estar a una biblioteca pública fent diverses tasques; va anar molt bé, vaig aprendre cosetes, pots veure com treballen en un altre país, i per suposat poder treballar en un ambient irlandès és molt maco i molt positiu per millorar l'idioma, estàs "solo ante el peligro", jaja.

Quant a l'experiència en general, molt maca, un país amb paisatges molt bonics, gent encantadora (perfecte per practicar l'idioma). Vaig conèixer gent de tots els llocs i també vaig comprovar que sí, que al nord hi plou molt, però això potser ho fa més bonic encara. És curiós veure com encara que la temperatura sigui tan grisa la gent sigui molt oberta i agradable.

En resum, una bona experiència que s'ha d'aprofitar si teniu ganes de marxar a fer un volt cap a algun lloc d'Europa.

El programa el gestiona el SOC (Servei d'Ocupació de Catalunya), t'hi inscrius i al cap d'uns mesos et truquen per fer una entrevista.

Salutacions

Dani

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada