dimecres, 29 d’abril del 2009

Experiencia Erasmus a Thessaloniki


Hola, que tal?

Disculpeu la falta d'accents, en aquests moments nomes disposo d'un teclat grec!

L'Erasmus esta sent una de les experiencies mes enriquidores de la meva vida. Viure en un pais estranger, coneixer gent que parla diferents llengües i que tenen diferents costums, fer nous amics, aprendre idiomes... de moment no he trobat cap inconvenient per no fer un Erasmus.

Em trobo a Tessalonica, la segona ciutat mes gran de Grecia (i que en realitat es com la meitat de Barcelona). Jo ja coneixia alguna cosa de la llengua grega, ja que havia fet classes a l'Escola Oficial d'Idiomes. Malgrat tot, a l'arribar aqui no entenia ni mitja paraula del que deien i em vaig sentir una mica frustrada. El coneixer a la Sofia Valkanidou abans d'arribar em va ajudar un munt, perque vaig coneixer a part dels seus amics a l'arribar a la ciutat, i he fet una gran amistat amb ells (gairebe tots son nois!)

Aqui faig classes de grec gratuïtes a un local que es diu Buenaventura, faig una assignatura optativa (en grec), una de lliure eleccio adreçada a Erasmus i el Pràcticum a la biblioteca publica central. Si veniu a Tessalonica us recomano que no el feu en aquesta biblioteca, a no ser que domineu el grec.

Tessalonika a mes esta molt a prop de llocs d'interes. Els trens a Grecia son bastant barats, anar a Atenes, que esta a unes 5 o 6 hores costa uns 12 euros! Encara no he anat a Istambul, tot i que ho tinc pendent, pero he viatjat força pel nord de Grecia. Es tot tan verd!! Es una regio preciosa...



Aixo es a Samotracia, aquesta Setmana Santa ortodoxa!

ελάτε, παιδιά, θα σας αρέσει πάρα πολύ η Ελλάδα!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada