dijous, 25 d’agost del 2011

Pràctiques d'estiu a Music Library


Bona tarda a tothom,
Enllaç

Sóc la Mireia Gisbert Marzo i ja fa unes setmanes que he tornat de la ciutat de Cardiff, capital de Gal·les, de gaudir d’una magnífica estada de pràctiques d’estiu a l’estranger a la Music Library de la Universitat de Cardiff.


La biblioteca està prou bé, petitona però suficient. Durant la meva estada el mes de juliol he desenvolupat tasques ben diferents. Per exemple, he realitzat feines relacionades amb les donacions de materials i en la reorganització del fons.

Els companys m’han donat molt de suport en tot moment i m’han fet sentir com una més. A més d’ajudar-me a progressar en l’idioma.



Una de les coses que crec que ens preocupa més en el moment de sortir a l’estranger és el nivell d’anglès. El meu nivell no és alt, ni molt menys, i la veritat és que me n’he sortit força bé. A hores d’ara penso que he avançat molt més en un mes que en dos anys d’acadèmia!

Cardiff és una ciutat preciosa, encara que no molt gran. Amb pocs dies pots visitar els grans atractius de la ciutat com són el castell, el centre, la badia, l’estadi Millennium, els parcs i els museus. A més, també podeu anar a veure la gran biblioteca central.

Si us sobra temps podeu anar a fer turisme a les ciutats que l’envolten. Jo vaig anar a Bath a passar un dissabte amb unes companyes i la veritat és que ens va agradar molt. A banda d’aquesta ciutat també és molt recomanable visitar Bristol o Swansea.



















Respecte a l’allotjament, vaig decidir passar el mes a la residència de la universitat de Cardiff Talybont North. Estic molt contenta d’haver escollit aquesta opció més que un pis particular ja que he pogut compartir la meva estada amb d’altres persones de nacionalitats ben diferents. Concretament en el meu pis érem una anglesa, una alemanya, una francesa, una paquistanesa i jo.

La residència estava prou bé. La cuina era compartida i cada habitació disposava dels seus banys particulars. A més, crec que poder estar a una residència universitària et possibilita fer noves amistats amb gent més o menys de la teva edat per tal de no trobar-te sola en un primer moment quan arribes a la ciutat.


Estic molt orgullosa d’haver decidit realitzar unes pràctiques a l’estranger, però sobretot d’haver escollit la Biblioteca de Música de la Universitat de Cardiff per desenvolupar-les. Una experiència única i molt recomanable que espero poder repetir alguna altra vegada en la meva vida!


Qualsevol cosa no dubteu en contactar amb mi!!

Salutacions!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada