dilluns, 2 de juliol del 2007

Erasmus a Groningen



Hola a tothom!!!


El meu nom és Adriana Zarazua i sóc estudiant de la llicenciatura en Documentació. Des del mes de febrer estic realitzant un Erasmus a Groningen, una ciutat situada al nord d'Holanda. Sabeu què és el pitjor de tot? Que no vull tornar a casa!!!!!!!!
Aquests cincs mesos han sigut una de les millors experiències de la meva vida. Us ho explico breument:
Visc en una residència a mig camí de la "Universitat" i del centre, és una de les més petitones però hi ha molt bon ambient. Durant aquest segon semestre he sigut l'única espanyola, situació que he agraït molt, ja que m'ha obligat a parlar en anglès i evitar la situació més comòde, ajuntar-me amb la comunitat espanyola. Fins ara he conviscut amb gent d'arreu del món: Letònia, Finlàndia, França, Polònia, República Txeca, Romania, Xina, Iran, Turquia, Corea, Eslovènia. La vida a la residència ha sigut festa diària i sopars internacionals, ja que és la manera més fàcil de trencar el gel i anar coneixent la gent, a més a més qualsevol excusa és bona per fer festa.

Tema relacionat amb els estudis, la veritat és que a mi, personalment m'ha decepcionat una mica. El problema que jo he tingut aquest any ha sigut que el programa que havia de fer, just abans d'arribar a Groningen es va cancel·lar i ens van derivar a un altre programa anomenat "Creating Communication Campaigns", 100% màrqueting, i elaboració d'investigacions de mercat per a empreses reals. A mi personalment no m'ha agradat gaire però alguna cosa sempre s'aprèn i alguns crèdits sempre s'aproven, en el meu cas els convalidaré per crèdits de lliure elecció. Tema organització de la Hanzehogeschool bastant caòtic (però això és el de menys).
Només dir-vos que fer un Erasmus val molt la pena, et canvia la vida (ja sé que és el tòpic de sempre, però és veritat). És una gran oportunitat per conèixer gent d'arreu del món, conèixer altres cultures, aprendre un altre idioma i una de les coses més importants: coneixe't a tu mateix/a.
See you soon!!!!!!
De moment, records des de Groningen.

Adriana Zarazua (aloixe@hotmail.com)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada