dijous, 18 de juliol del 2013

Vivències des de Santiago de Chile


Hola a tothom! (Des del 7 de juliol que estic a l'altra punta del món.)

Sóc la Claudia Hervás i aquest darrer curs he acabat segon de grau amb alguna de tercer. Des que hem vaig apuntar a fer el grau volia fer les pràctiques d'estiu a l'estranger. Aquest curs tot i no tenir els crèdits suficients aprovats en el moment de fer la sol·licitud ho vaig intentar i aquí estic, fent pràctiques a la Biblioteca Nacional de Chile. La meva primera opció era Oporto però com que era evident que ho demanaria molta gent vaig decidir anar més lluny, a més sempre he volgut viatjar a Sud Amèrica.

Qüestions pràctiques:

Vaig trobar la casa on visc a partir de Housing in Chile, una web que administra diverses cases compartides o residències d'estudiants. La casa no és que sigui una meravella, però està prop del metro per anar a la biblioteca (només són 4 parades que si es té ganes es poden fer caminant perquè és tot recte).

Abans d'arribar, amb la persona de referència vam decidir les tasques que realitzaria. La primera setmana vaig estar a la secció de referència i atenció d'usuaris (recull de publicacions sobre gènere i cerca al catàleg Aleph per saber la ubicació a la biblioteca) i ara estic començant a hemeroteca. (Rebo adquisicions i la setmana que bé catalogaré.)

Coses que passen:

El primer dia a la biblioteca va ser un tant caòtic. Havia arribat el matí anterior després d'un vol de 13 h i a la una de la matinada em vaig aixecar sobresaltada pensant-me que era l'hora (a Barcelona serien les 7 del matí) total que al final em vaig adormir més del compte i en arribar al metro quan faltava un quart per les 9 (hora que havia de començar) el metro anava horrorosament ple i vaig haver d'esperar al 5 que passava. Finalment en arribar a la biblioteca no recordaven que començava aquell dia, però després ja es va aclarir tot. Tothom és molt amable, el menjar està boníssim (un pèl dolç tot plegat). Tot va perfecte (tret que ahir em van robar el mòbil al metro de la mateixa manera que em va passar fa uns anys a Barcelona).

A la tornada ja penjaré alguna foto.

Curiositats:

Els carrers de Santiago estan plens de gossos vestits, estan abandonats però la gent els hi porta menjar.

Sabeu què és una coberta amb bigoti? Un coberta adornada.

Apa doncs, fins la tornada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada