divendres, 6 d’agost del 2010

Pràctiques a la Hispanic Society a Nova York

Hola!

Sóc l'Ana Cortés, estic cursant el màster de Gestió de Continguts Digitals i vaig arribar fa un parell de dies d'una de les millors experiències de la meva vida.

Vaig tenir la sort de fer les pràctiques a la Hispanic Society of America a Nova York durant tot el mes de juliol. La HSA és un museu i biblioteca especialitzada en art i cultura espanyola, portuguesa i llatinoamericana, encara que també em vaig trobar documents en alemany, holandès i altres llengües en el meu dia a dia. La meva tasca allà consistia a catalogar documents del s. XVIII principalment, encara que també he treballat amb alguns manuscrits del s. XVII. Ha estat molt interessant poder llegir decrets que formen part de la nostra història. El personal és molt amable i està predisposat a ajudar-te.

I sobre la ciutat no sé què dir que no s'hagi dit ja! És una ciutat fascinant amb una oferta cultural impressionant, no te l'acabes mai! Pel que fa a l'idioma, allà tampoc cal gaire l'anglès perquè hi ha molts llatins, però s'ha d'aprofitar l'oportunitat per poder practicar.

Ha estat una experiència molt enriquidora, tant a nivell professional com personal i recomano a tothom que aprofiti l'oportunitat que dóna la Facultat per fer una estada a l'estranger, jo no m'ho pensaria!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada